Måndag 1a juni

Äntligen är trion på plats.
Efter jobbet hämtade jag både Emilia och Felix, vi får till Sara och var där en stund innan jag och Emilia åkte hem. Hemma väntade hennes rum som vi fixade igår. Hennes reaktion var ungefär som väntat, supernöjd stolt tjej över hennes rum. Kort efter kom Leia, Wilmer och Micke hem. 
Dom större barnen fick välja middag idag med ett krav - ska vara snabblagat och enkelt. 
Korv och makaroner valdes gemensamt, en gillar inte korv och en gillar inte makaroner.
Efter maten drack jag och Micke kaffe i kvällssolen medans barnen tog fram vattenspridaren och hade vattenkrig. Älskar älskar älskar när alla 3 leker tillsammans - utan bråk.
Micke och Wilmer for och drog ett garagehäng några timmar medans jag var med tjejerna. 
Emilia hade svårt att somna i nya sängen, när det väl kom till kritan var det lite läskigt. Hon somnade tillslut men inte i kojdelen, men det tror jag kommer gå över. 
Något av barnen hade råkat glömma grinden till gris och kanin hagen öppen så det knackade på dörren så stog en av grannarna med en bur och en kanin. 
Ut och leta nästa kanin, och då var 2 andra grannar redan i full gång att söka. 
Alltså så bra grannar man har!
Alla djuren är där dom ska vara nu iallafall. 
Micke och orre for ut på en cykeltur medans jag hängde och vek tvätt, tog tag i disken men gav upp när jag var på 14e glaset. 5 personer, f j o r t o n glas. Snart sätter jag hänglås på skåpet och man får endast kassera ut ett glas per dag haha.